Inšpirácie nikdy nie je dosť! Ani v podnikaní!
Inšpirácia je nekonečná a každý z vás si nájde to čo chce! Treba len začať. Napríklad tým, že prídete na naše podujatie WOMANOFFICE, ktoré je sprievodným podujatím súťaže Podnikateľka Slovenska, ktorú organizuje Slovak Business Agency v Banskej Bystrici. Program sme pre vás namixovali presne tak, aby tam ste sa toho veľa dozvedeli, naučili, stretli, zabavili, ale hlavne inšpirovali !!!
Podujatie je určené pre všetky zvedavé a podnikavé ženy, ktoré chcú nekompromisne robiť to, čo ich baví a čo má zmysel. Či už podnikáte alebo sa s myšlienkou podnikania pohrávate a potrebujete sa rozhodnúť, práve na vás čaká náš WOMANOFFICE !
Ak sa chcete dozvedieť prečo sa v 19. ročníku súťaže Podnikateľka Slovenska objaví nová súťažná kategória ŽENSKÝ TECHSTARTUP, ako sa do súťaže prihlásiť a aké benefity prináša podnikanie ženám, a ešte oveľa viac …, vám vysvetlí Lucia Veselská, riaditeľka súťaže Podnikateľka Slovenska.
Na workshopoch sa od Petra Čelku dozviete ako je možné prostredníctvom Facebooku viac zarábať a ako využívať UX (User eXperience) metodiku, aby ste boli lepšie ako vaša konkurencia, vám prezradí špička v tomto obore, Martin Mailing.
Na záver v moderovanej diskusii spoznáte reálne podnikateľky, inšpiratívne dámy Barboru Figlušovú (Čučoriedkovo) a Máriu Zábudlú (ZEROWASTE) a dozviete sa aj to, prečo sa pre Barboru Figlušovú stali celoživotnou témou čučoriedky a ako sa Mária Zábudlá snaží pomocou prvého ZEROWASTE obchodu ZeroWaste-BS na Slovensku tak trochu meniť spoločnosť.
Miesto: HISTORICKÁ RADNICA MESTA BANSKÁ BYSTRICA
Dátum: 4.12.2018 o 16:00
Web: www.podnikatelkaslovenska.sk
Podujatie je odporúčané pre začínajúce, ale aj skúsené a etablované podnikateľky. Samozrejme pozývame aj všetky živnostníčky, handmade tvorcov, umelkyne, …, ktoré chcú využívať silu sociálnych médií na efektívnu komunikáciu o hodnotách, užitočnosti a unikátnosti svojho produktu/služby/značky.
Lístky sú dostupné free !!!
Na čo sa môžete tešiť? 🙂
16.00 – 16.30 Otvorenie
16.30 – 18.00 Zarábaj viac vďaka Facebooku (workshop), Peter Čelko
18.00 – 19.30 Ako využívať UX metodiky v podnikaní a získať konkurenčnú výhodu (workshop), Martin Mailing
19.30 – 19.45 Barbora Figlušová, Čučoriedkovo (úspešný podnikateľský príbeh)
19.45 – 20.00 Mária Zábudlá, ZEROWASTE (úspešný podnikateľský príbeh)
20.00 – 20.40 WOMANOFFICE (moderovaná diskusia)
Občerstvenie + networking
Na koho sa môžete tešiť? 🙂
Peter Čelko
Peter Čelko svoje prvé pracovné skúsenosti získal v startupe TrashOut a následne si založil webstránku www.namaximum.eu, cez ktorú pomáha malým a stredným podnikateľom zvyšovať predaje aj prostredníctvom Facebooku a iných sociálnych sietí. Peter bol okrem iného i súčasťou tímu najväčšej kampane Makač vs Boháč, počas ktorej sa mu podarilo osloviť
615 915 potenciálnych klientov za mesiac.
Martin Majling
Martin Majling má viac ako 12 rokov skúseností v oblasti dizajnu digitálnych produktov, pôsobil ako Head of UX Design v agentúre. Podieľal sa na výskume, návrhu a testovaní inovačných riešení pre lídrov na trhu v oblasti energetiky, technológií, telekomunikácií a financií. Pracoval na projektoch pre SPP, SSE, VUB Bank, J&T, Penta, DECENT, Orange, KISC, Insiders4u, Pravda, Zoznam a mnoho iných. Nedávno založil vlastné štúdio, pomáha klientom navrhovať produkty a zlepšovať ich použiteľnosť.
BaFi Figľuš
Barbora Bafi Figlušová s ovocinárstvom a včelárstvom doslova vyrastala. „Som milovníčka KANADSKÝCH ČUČORIEDOK, ktoré pestujem vo svojom „raji“ menom „ČUČORIEDKOVO“. Cítim sa v ňom ako čučoriedková kráľovná. Čučoriedky a život okolo nich je mojou vášňou, zdrojom pozitívnej energie. Každý rok počas vegetačnej sezóny v „čučoriedkovom raji“ trávim spolu s rodičmi množstvo času. „Čučinky“ ako ich my voláme, zbierame a vymýšľame z nich nové a nové recepty (koláče, dezerty, likér, džem a pod.). Počas hlavnej čučoriedkovej sezóny sú čučoriedky mojou obľúbenou potravinou. Konzumujem ich na raňajky, počas obeda a ešte aj na večeru Sú súčasťou môjho dňa. Mám ich so sebou v aute, pri športovaní, na vychádzke“, s nadšením vysvetľuje svoj vzťah k čučoriedkam, ktoré sa stali aj jej celoživotnou témou. Aj v podnikaní.
Mária Zábudlá
Je mamou, manželkou a podnikateľkou. Žije a podniká v Banskej Štiavnici, je majiteľkou prvého oficiálneho ZEROWASTE obchodíka na Slovensku zameraného v prvom rade na predaj potravín na váhu. Počas rokov strávených na materskej dovolenke sa ako rodina začali viac zaujíma o tému redukcie našich vlastných odpadkov a pojem zerowaste alebo teda bez obalu a bez odpadu sa stal ich súčasťou. No a samozrejme po materskej ako každá žena zvažovala nástup do zamestnania, ale pri troch synoch bolo otvorenie vlastného obchodíka voľbou, ktorá nakoniec zvíťazila. Ako hovorí Mária Zábudlá, „Takto sa môžem venovať rodine, upraviť si pracovný čas, tak aby nám ako rodine vyhovoval, plniť si svoje sny a ešte k tomu robiť aj niečo pre spoločnosť.“. Princíp jej podnikania spočíva v tom, že nakúpi potraviny z veľkoskladu alebo od výrobcov vo veľkých baleniach a následne ich predáva zákazníkom do obalov, ktoré sú recyklovateľné alebo ktoré si zákazníci prinesú sami. Redukuje tak množstvo obalov, ktoré by si zákazníci inak museli kúpiť v reťazcoch a následne ich separovať alebo vyhodiť do smetí. Už je to rok, čo obchod ZeroWaste vznikol a počas tohto roka zožala Mária niekoľko úspechov. Prihlásila sa do súťaže Podnikateľka Slovenska, kde sa jej podarilo cez odbornú porotu dostať medzi tri finalistky v kategórii Začínajúca podnikateľka. O jej podnikaní a účasti v súťaži bolo napísaných niekoľko článkov v regionálnych ale aj v celoslovenských novinách.
Lucia Veselská
Prečo stále viac žien na Slovensku zvažuje podnikanie a podniká? V ktorých oblastiach ženy najčastejšie podnikajú ? Čo je ich hlavnou motiváciou, ale aj prečo ich treba podporiť a aké novinky prinesie 19. ročník súťaže, bude diskutovať riaditeľka súťaže Podnikateľka Slovenska, ekonómka Lucia Veselská, ktorá je sama úspešnou podnikateľkou a poradkyňou generálneho riaditeľa Slovak Business Agency.
Chceš vedieť viac o súťaži Podnikateľka Slovenska Úspech pristane každej? Súťaž PODNIKATEĽKA SLOVENSKA bola založená v roku 1999. Je súťažou všetkých podnikavých žien, ktoré sú inšpiráciou pre budúce podnikateľky a zároveň prostredníctvom nej chce Slovak Business Agency oceniť už etablované podnikateľky, ktoré úspešne v podnikaní realizujú svoju víziu a súčasne majú zmysel pre spoločenskú zodpovednosť. Pozitívnou publicitou úspešných podnikateliek chceme upozorniť verejnosť na pozitívny prínos podnikania a predstaviť podnikateľské úspechy, ktorými je možné rozvíjať tradičné hodnoty v kombinácii s inováciami a tvoriť aj zisk. Okrem toho účasťou v súťaži podnikateľky získajú nielen morálne ocenenie, ale aj nové impulzy a inšpiráciu pre svoje podnikanie a presvedčenie, že ich podnikanie má zmysel. Vďaka súťaži Podnikateľka Slovenska ich bude poznať celé Slovensko a bude na ne patrične hrdé. Súťažou Podnikateľka Slovenska chceme ženy – podnikateľky objaviť, podporiť a oceniť. Staň sa aj Ty Podnikateľkou Slovenska: http://podnikatelkaslovenska.sk/prihlaska/. Viac na www.podnikatelkaslovenska.sk. Staňte sa súčasťou komunity CrossEUWBA, ktorá je iniciatívou dvojročného medzinárodného projektu CrossEUWBA, spolufinancovaného z EÚ. Projekt je zameraný na podporu podnikania žien – jeho cieľom je uľahčiť financovanie podnikania žien podnikateliek práve za pomoci podnikateľských anjelov (primárne, ale nie výlučne, ženských) a prispieť tak k podpore súkromného investovania do podnikania v Európe.
Chceš vedieť viac o súťaži Podnikateľka Slovenska Úspech pristane každej? Súťaž PODNIKATEĽKA SLOVENSKA bola založená v roku 1999. Je súťažou všetkých podnikavých žien, ktoré sú inšpiráciou pre budúce podnikateľky a zároveň prostredníctvom nej chce Slovak Business Agency oceniť už etablované podnikateľky, ktoré úspešne v podnikaní realizujú svoju víziu a súčasne majú zmysel pre spoločenskú zodpovednosť. Pozitívnou publicitou úspešných podnikateliek chceme upozorniť verejnosť na pozitívny prínos podnikania a predstaviť podnikateľské úspechy, ktorými je možné rozvíjať tradičné hodnoty v kombinácii s inováciami a tvoriť aj zisk. Okrem toho účasťou v súťaži podnikateľky získajú nielen morálne ocenenie, ale aj nové impulzy a inšpiráciu pre svoje podnikanie a presvedčenie, že ich podnikanie má zmysel. Vďaka súťaži Podnikateľka Slovenska ich bude poznať celé Slovensko a bude na ne patrične hrdé. Súťažou Podnikateľka Slovenska chceme ženy – podnikateľky objaviť, podporiť a oceniť. Staň sa aj Ty Podnikateľkou Slovenska: http://podnikatelkaslovenska.sk/prihlaska/. Viac na www.podnikatelkaslovenska.sk. Staňte sa súčasťou komunity CrossEUWBA, ktorá je iniciatívou dvojročného medzinárodného projektu CrossEUWBA, spolufinancovaného z EÚ. Projekt je zameraný na podporu podnikania žien – jeho cieľom je uľahčiť financovanie podnikania žien podnikateliek práve za pomoci podnikateľských anjelov (primárne, ale nie výlučne, ženských) a prispieť tak k podpore súkromného investovania do podnikania v Európe.